Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål i mitt liv just nu är att bli vig ska kunna göra heal på båda benen kunna gå ner i spagat på båda benen och så vill jag kunna göra en scorpion. :)
Vill även bli bättre på Cheerleadingen.
Och så är även mitt mål att försöka bli frisk för det e inte roligt att vara sjuk helatiden.
Vill också fixa så jag inte har några IG:n i skolan har 2-3 stycken nu och vill inte ha några ,Matten kanske jag klarar och idrotten ska jag ha G i just nu tror jag :)
Men So:n vet jag inte för jag e inte så pepp på dom lektionerna.
Mina drömmar är att bli rik vill även åka till Thailand :)
Hehe, jag vet inte riktigt vad mina drömmar är det e typ att ha ett så bra liv som möjligt!
Bara vara glad och så.
Mina önskningar.
Jag vet inte vad mina önskningar är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0